Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2015 19:02 - Цели, мечти и желания за 2016 година
Автор: vihrogonche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1379 Коментари: 1 Гласове:
3



На първо място си пожелавам физическо и психическо Здраве. Това не е нещо тривиално. Желанието ми е искрено, горещо и дълбоко.  После - нека има Любов. Любов вътре в мен. Любов около мен. В душите на близки и далечни. Без нея Животът някак горчи и ... натъжава ...  Искам да продължа да Уча. Да се науча на повече търпение. На смирение. На нежност. Да мисля, преди да действам. Да се отърся от егоизма си.  Искам вкъщи да се разбираме добре. Искам Алекс да завърши успешно пети клас. Искам да пътуваме повече заедно до красиви непознати местенца. Искам да се чувстваме добре както у дома, така и на работните си места. Искам да се срещам по-често с приятелите си и близките си. Искам най-после да достигна желаните килограми и да се науча да ги поддържам постоянни. Искам равновесие, баланс и хармония в живота си.  Да продължа да засилвам положителните си страни и качества. Да продължа да се стремя да редуцирам отрицателните си черти. Да постигна продължителен емоционален баланс и психическа устойчивост. Да пътуваме отново семейно до Гърция, на море, през месец юни, с приятели.  Да бъда честна, искрена и откровена с най-близките си... въпреки че понякога отвътре ми се иска да притая някои неща, да ги стая дълбоко в себе си, да премълча, да се скрия от тях... а впоследствие се оказва, че това никак не е добро дългосрочно решение.  Да възобновя гимнастиката си - отразява ми се супер добре на целия ден след това. Отново да почна физическите упражнения и да ги правя редовно, за здраве и хубав външен вид. Желанието ми е не само да продължавам да чета в темата за тренировките, а и да се включвам в нея като активно занимаваща се, защото отвътре знам, че движението, спортът е нещо много важно. Да вляза в ритъм.  Да следвам навика си всекидневно да си доставям поне по едно удоволствие лично на мене си.  Да се центрирам все повече вътре в самата себе си :) без да завися толкова от външни обстоятелства, случки, ситуации ... и хора, пък било то и близки за мен... баланс и хармония не са просто празни думи.  Да продължа да се усъвършенствам в работата си. Да продължа да се задълбавам и във втората си работа /астрологията/. Да обръщам повече внимание на "знаците", които ми се изпращат чрез други хора.  Има толкова много книги за четене. Искам да се развивам. Да ставам все по-добър професионалист. Обичам си специалността /психология/. Обичам си клиентите. Желая да бъда полезна. Желая изобилие в света си.  Привличам парите като магнит. Имам всичко, от което имам потребност. Моят свят е богат и изобилен. Благодарна съм!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Точно така: здравето е на първо м...
26.12.2021 21:39
Точно така: здравето е на първо място. Другото може да се постигне. в зависимост от амбициите, волята и желанието на човека.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vihrogonche
Категория: Други
Прочетен: 75694
Постинги: 17
Коментари: 70
Гласове: 587
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930